Queenstown 1 van 3

2 augustus 2017 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Na een heerlijke nacht in ons eigen huisje, een 'eigen morgen' gehad ... Maar KOUUUUUUD.... nu missen we een beetje de openhaard van Veronica en Kelvin... snel ons eigen verwarmingsding aan doen. Verder met opstarten

koffie, paprika, kiwi, pap, appel, koffie, koffie ... heerlijk...

langzaam aan aankleden en erop uit! Queenstown ontdekken. In m'n hoofd had in al het Kiwi huis... de Birdlife park ... beetje duur, maar ok... we willen toch echt een echte kiwi zien!

IMG_5452IMG_5456IMG_5461IMG_5469IMG_5478

En hier is ie dan.... de kiwi IMG_5482 Kiwi's zijn nachtdieren, zijn bang voor lawaai en licht... dus geen flits en geen woord... maar we hebben hem wel echt gezien!!!! Echt bijzonder gaaf om ze in het echt te zien... voor jullie heb ik hem even getekend

Er was ook iets met een gingen helemaal naar boven.... daar gingen we maar alleen een selfie van maken hahaaIMG_5488 IMG_5486

We hoeven niet met de gondel, we kunnen ook lopen... mijn binkie ... bergklimmen

IMG_5490IMG_5492IMG_5494IMG_5496IMG_5498 and so on and so on.... totdat. Ik mij realiseerde dat het misschien te hoog werd... er was ook geen pad meer... dan toch maar terug naar beneden klauteren. Oei, dat was eigenlijk nog moeilijker dan omhoog klimmen zeker met een vijfjarige ... but we made it

Downtown kwamen we aan bij een tent wat een 'have to been there place' is...

IMG_5501IMG_5503IMG_5505 we waande ons in een of ander wintersport gebied. Mensen met ski pakken, ski's, sneeuwbrillen om.... maar geen sneeuw te zien...  maar reuze gezellig, dus wij deden vrolijk mee.

Verderop in Queenstown vonden we het meer.. met het uitzicht.. Lets enjoy it for a moment

IMG_5525IMG_5524IMG_5526IMG_5533IMG_5536

Wandeling door het groooote park IMG_5530IMG_5531IMG_5532

Even nog een drankje doen in de Irish pub en dan gaan we naar we naar het huisje, eten maken, warm worden en beetje tven