Oamaru, let's find out

28 juli 2017 - Oamaru, Nieuw-Zeeland

OK, dus we werden ergens halverwege de middag wakker....

Even koffie, boterham eten, douchen, aankleden en HOP HOP WE GO...

Nee, dus....

Tegen de tijd dat we klaar waren was het vier uur en stond het halve schaap al in de oven voor 'Tea' (hetgeen dus blijkbaar diner betekent)

Toch even naar buiten geweest, wandeling gemaakt naar de ...jawel... Supermarkt. Het bloed blijft toch kruipen waar het niet gaan kan...of iets dergelijks.

Onderweg genoten van de huizen, de sneeuwklokjes (!), de straten, de mensen, Pokemon en vooral that bloody cold!!! Oh My, wat is het hier koud...

IMG_4804IMG_4792IMG_4802

Maar de omgeving en alles maakte het allemaal goed! We zijn in freaking New Zealand! Whoohoo!!

In de supermarkt kijken wij altijd onze ogen uit.... dit keer niet zo zeer voor de producten maar vooral voor de prijzen!

2,60 euro voor 1 paprika... Do I need to say more..

Dat worden zeer dure ontbijtjes voor ons hahaa...

En dat bier! 4 euro voor een flesje... No thank you... ik neem wel thee deze vakantie.

Terug gekomen stond er een heerlijk maal voor ons klaar... Schaap, twee soorten aardappel, wortel en pastinaak. Heerlijk.

En volgens mij had ik het nog niet gezegd, maar wat zijn Veronica en Kelvin lieve en warme mensen... alles is helemaal goed. Echt zo super relax, wij voelen ons al snel thuis.

De nacht kwam.... 23:00 naar bed....

01:00 wakker.... niet even om te plassen ofzo...nee gewoon Wakker wakker... Jade ook.. zaten we daar met zn tweeen op bed...Hahaha...

03:00 kregen we nog honger ook... Gelukkig had ik nog wat vliegtuig snackjes en koekjes in mijn tas... Dus dat maar gegeten.

Jade vond het wederom weer prachtig... dat maakte voor mij een hoop goed, maar rond half vijf raakte ik toch lichtelijk gefrustreerd....

Tot ' morgen'  ...

1. Emmie campfens:
    28 juli 2017
    komt goed hoor. nog een nachtje of 2...
  2. Marielle Schmal:
    Ha ha 4 euro voor 1 biertje.....volgende keer zeker een trolley met bier mee Veel plezier verder!
  3. Karin groot:
    28 juli 2017
    Ha Margo en Jade, fantastisch dat jullie er zijn!!
    Realiseer me nu weer dat je niet van vliegen houdt althans in een vliegtuig maar je hebt het volbracht Top!!
    Jeetje wat duur een pilsje dat wordt afkicken Margo!
    Lekker genieten van de mooie reis, tot later. dikke kus.
  4. Kim:
    29 juli 2017
    Ha wijfie, wat een andere wereld hè. Geloof me, je kunt beter heerlijke sneeuw en kou hebben dan het vieze regenweer hier. Je mist niks. Maar die jetlag hè, volgens mij heeft moeders gelijk en duurt het nog een paar daagjes. NZ is blijkbaar echt een andere wereld, geen paprika's en bier, maar thee, misschien wel hebben we wel betaalbare wijn en gewoon heel veel Kiwi's . Ga je nog wat warmer klimaat tegemoet? Ik reserveer alvast weekend van 19/20 voor stapavontuur, oké. Zit een nieuwe tent op de grote markt. Gaan we even inwijden. Je hoort het, hier gaat alles gewoon z'n gangetje en voor je het weet draai je weer mee in het alledaagse hier, dus geniet lekker van de bijzondere tijd daar. Emma doet de groetjes aan Jade en allebei een dikke knuffel van mij!
  5. Margo en Jade:
    Nu drie dagen verder is jetlag gone! Lekker!

Ja, geen hagelslag maar paprika's en bier..

Mooi Kim, dankje voor je tip.. ik ga op zoek, Hahaa
  6. Mo:
    31 juli 2017
    Kijk vooral niet naar de prijzen van brie. Dat was in de VS al 19 dollar voor een klein puntje... Ben eigenlijk wel benieuwd wat het daar kost...!

Heel veel plezier en avontuur nog verder gewenst, super stoere reis maken jullie!