Dubai ---- Sydney

27 juli 2017 - Sydney Airport, Australië

De reis van uiteindelijk 16 uur samengevat in foto's:

Eten in het vliegtuig.... deel 1/5Eten in get vliegtuig deel 3/5.. en the Aristo cats on repeat 3/10We vervelen ons tussen al het eten en films kijken door... dus SelfieEten deel 4/5 en Aristo cats 6e van 10 keerNa 14 uur kwam ik erachter dat the Big Bang ook op de tv was....

Meekijken met de landing op Sydney AirPort.. achteraf niet zo een goed idee.. no big fan of landingsSydney!!! Ergens acher ons...Nog meer Sydney...ergens achter onsOp naar de laatste vlucht... Christchurch here we come FINALY

So far so good... Blog maken vanaf m'n telefoon is zeer irri... dus morgen proberen vanaf de computer van Veronica. Dan met echt verslagje

Liefs Jade en Margo

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Emmie campfens:
    27 juli 2017
    zo dat was alvast een hele belevenis...op naar de volgende trip naar Christchurch xmm
  2. Jenny:
    27 juli 2017
    Leuke fotos. Wat zullen jullie moe zijn. Eerst maar eens lekker uitrusten daar.
  3. Humphrey:
    Goed en spannend verhaal
    Lekker kort ook
  4. Gerda:
    27 juli 2017
    Wat een lange en waarschijnlijk vermoeiende reis. Gelukkig is alles goed gegaan.
    Spannend hoor om zo een beetje met jullie mee te reizen.
  5. Willeke:
    27 juli 2017
    Begin is gemaakt.....leuke foto's!
  6. Inge:
    27 juli 2017
    Foto's zijn in iedere geval goed gelukt! Lekker genieten!!
  7. Teo:
    27 juli 2017
    ook op vakantie moeten jullie groenten eten hoor . ziet er heel gezellig uit . kamperen in het vliegtuig . kan niet wachten op meer