Queenstown 3 van 3

3 augustus 2017 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Man man man man man...... het wordt steeds kouder... wat dat betreft ben ik wel blij dat we morgen ochtend maar Dunedin gaan. Als Yolanda maar verwarming in haar huis heeft dan....

Chille ochtend gehad... beetje koffie, beetje paprika, beetje cornflakes... wakker worden in het zonnetje

Ik had Jade beloofd om mini golf te gaan spelen dus we gingen 'vroeg' naar buiten. Half elf naar buiten is vroeg hoor...IMG_5663

Blijft toch een plaatje he

bedoel de bergen ....

Aangekomen bij de mini golf..IMG_5675.

Koud, ontploft haar, verkleumt, rode neusjes werk....maar zeer happy. Deze mini golf is echt grappig opgezet... Koud maar zeer grappig

na het golven wederom even de Stad in...  trouwens geen idee wie gewonnen heeft... score blaadje waren we ergens verloren Hahaha... doet er ook niet toe, het was echt grappig om te doen. Al die bewegende gebouwen, bergen en wegen.

Nu op zoek naar Eten DowntownToch weer eens die Legendarische tent opzoeken... vorige keer stond er een rij halverwege de straat... misschien is het er nu rustig.

Nope dus...

Maar het was Jade die zei; ' kom op Mama, we kunne toch wachten... ik wil ook proeven van die hamburger'.... ok dan.

Half uur later was het zover:

IMG_5689IMG_5696IMG_5692

EEN ECHTE FERGBURGER.... Hij was zeker lekker... maar de sterke marketing droop er vanaf

Ach... We've been thèy. Check!

De rest van de middag was vooral wandelen, winkel In, winkel uit, winkel in, met moeite uit winkel, koen kopen kopen kopen kopen...

We hadden al besloten om de namiddag lekker thuis door te brengen. Dus onderweg naar huis even sushi mee genomen voor avond eten en thuis lekker tekenen, picknicken, spelen, tekenen en schrijven

Genieten van ons uitzicht IMG_5703

Leuk Queenstown, dank voor deze dagen, je bent mooi!