Go Jade in NZ - de Voorbereiding

22 juli 2017 - Leidschendam, Nederland

Maart 2017 begon er iets te borrelen... Ergens dit jaar wilde ik een bijzonder reis gaan maken met Jade. Rondtrekken in Europa, naar de Scandinavische eilanden, naar Rusland.. ik liet het even bezinken... het zou vanzelf wel op mijn pad komen.

En jahoor ! Daar was ie dan!

Nieuw Zeeland. Toen ik vijf jaar was heb ik daar, met mijn moeder bij mijn familie, een half jaar gewoond. Mijn moeder was toen veertig jaar.

Mama en ik

Dit jaar is Jade vijf....en ik word dit jaar veertig... Zie je de link al?

Pre-voorbereiding

Nou kan ik natuurlijk geen half jaar in Nieuw Zeeland gaan wonen, maar 3 weken kan wel.

Een paar dagen bij mijn nicht, Veronica, dan in Queenstown, dan naar nicht Yolanda en tot slot naar Christchurch

Grove timetable van plaatsen waar we verblijvenMIjn familie

Ik ga jullie de komende weken zo nu en dan via deze site een verslagje sturen over ons Nieuw Zeeland avontuur.....dat houdt het lekker spannend..hahaa..

Veel lees en kijk plezier :)