Oamaru ---- CHC

9 augustus 2017 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Wederom weer heerlijk geslapen ... wat een heerlijk bedje is dat toch bij Veronica... een soort prinses op de erwt bed maar dan zonder erwt.

Bijna alles stond klaar om naar de bus te gaan... ik vond het wel heel erg spannend; drie koffers, twee tassen en een vijf jarige bij me met de bus en dan ergens in chc een cap zien te pakken...

Maar even naar het nu; op tijd bij de bus halte, dus nog even bij een speciale mini supermarkt kunnen kijken

IMG_6137IMG_6138De Ruyter export... als ex-Heinzer (ook De Ruyter dus) vond ik dat toch wel heel erg kickuh! IMG_6139(speciaal voor Papa Hans gemaakt!

Toen kwam de bus, Jade heeft nog een paar hele vieze zoete snoepjes van Veronica gekregen.. die Jade gelukkig heul erg lekker vind en een vrouw achter ons in de bus ook.

Inladen, Veronica uitzwaaien en settelen voor de komende vier uur:

IMG_6142IMG_6153

Hier woont Lidy trouwens (m'n tante) in een kleinschalig verzorgings tehuis IMG_6143

Onderweg weer een paar fotootjes proberen te maken,

And special for Yolanda; let's watch them in silence

IMG_6148IMG_6149IMG_6157IMG_6160IMG_6168IMG_6169IMG_6163 even een break (for the busdriver) dus wij konden benen strekken, snuffelen aan de plaatselijke lekkernijen en wandelen

IMG_6177IMG_6181IMG_6182IMG_6185IMG_6184IMG_6188(eerste huis van Timaru) en we gaan weer verder....

IMG_6199IMG_6225IMG_6227IMG_6228IMG_6233IMG_6234 En toen waten we in CHC....

IMG_6238 ... ehm... taxi... bellen.... dat ging niet helemaal top.... kou, regen, moe kindje, locatie met herrie en stank, geen gezellige taxi centrale dames aan de telefoon, ... Yep.... ok.... ehm... Wat ga ik doen? Freaking out or Chill... Chill it was... doorzetten met dat bellen. En ja! Na een uur was er een taxi! Yes!

En ons Huis in wandelend: SO HAPPY

IMG_6240IMG_6243IMG_6245IMG_6247IMG_6244IMG_6246IMG_6251

Nadat we beetje gesetteld waren, gingen we naar de dichtstbijzijnde supermarkt (NewWorld) om beetje eten en drinken te halen...

Wat een heerlijke plek om te zijn... ook al regent het en is het koud. Het voelt goed!!! Jade en ik helemaal blij dat we hier vier dagen en vijf nachten door mogen brengen. Super ❤️

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jenny:
    9 augustus 2017
    Het blijven Nederlanders, ook als ze er geboren zijn
    Wat een schattig kinderwastafeltje in jullie appartement. Of zie ik dat verkeerd?
  2. Emmie campfens:
    9 augustus 2017
    Het is wat Jenny zegt : het bl........Maar jullie reis onderweg is weer fantastisch. En een prachtig appartement.....jullie laatste verblijf ...en Christchurch is een heel mooie stad.
  3. Maurice:
    9 augustus 2017
    Dat ziet er niet slecht uit om van alle indrukken bij te komen.
  4. Kim:
    9 augustus 2017
    Ik geniet van al je verhalen gootje! En ik gun je wel wat warm weer als je weer terug bent. Appartement ziet er chill uit! Even lekker bijkomen van al jullie avonturen. Dikke kus voor Jade en een knuffel voor jou!
  5. Humphrey:
    10 augustus 2017
    bacon & eggs pie
    maak jij mij n keer wakker !! gaan we echt v r eten
    blij dat je weg bent buuff
    hier ist
    k L enzovoort
    gek
    hoe verder je weg bent .. hoe meer de buur je mist

fijne dagen nog kanjer !!
  6. Margo en Jade:
    10 augustus 2017
    Dankje voor jullie reacties! Lief vanjullie!

Nee Jenny het is geen kinderwastafel... de Kiwi's zijn gewoon geen 1,81 gewend Haha

Hum, geen idee wat je precies schrijft maar denk dat het niet voor volledige tekst herhaling vatbaar is hahaaa

Kim, opa, mama, dit is echt een top huisje!!! We blijven hier nog een week langer... f#ck werk en f#ck school hihihi