CHC 4 ... snik... van 4

13 augustus 2017 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Heerlijk lang geslapen hebben we.... uiteraard weer relax en op z'n Jade's en Go's wakker worden en ochtend ritueeltje hebben. We hadden maar twee opdrachten vandaag: tickets uitprinten en nog lekker genieten van CHC... and so we did.

Bus gepakt naar winkel gebied Addington, want daar zou een internet café zijn....

Vast wel, maar niet op zondag ochtend om 10 uur hahaaa... dussss... Leek wel uitgestorven gebied hier... tot ineens er een koffie tent open was. Dan maar even een Fluffy voor Jade en een cappuccino voor mij drinken. DRUK daarbinnen. Waar komen die mensen allemaal vandaan? Het is nou niet echt een woonwijk ofzo... bijzonder... en gezellig IMG_6556IMG_6558

Ik kwam in gesprek met de eigenaar van de koffie tent omdat I'm toch wel nieuwsgierig was naar zij tent en  uiteraard naar een manier om mn tickets uit te printen. Hij verwees me naar winkelcentrum Westfield... Prima! Dank.

Zo gescheide, we pakte de bus naar Westfield. Het was nog steeds zondag ochtend ... maar toen we de Mall binne kwamen, leek het wel zaterdagmiddag...man! Wat was het hier druk!!! En mensen zaten al aan het avond eten, sushi, kebab, mac donalds, hamburger.... oh my.... bah gewoon...IMG_6560

Maar buiten dat, wat een heerlijke Mall, lekker veel winkeltjes, speel'tuinen'... allemaal leuk. Nog een paar kadootjes gekocht voor die en die en voor onszelf natuurlijk..We kwamen ook een winkeltje tegen, die er in Queenstown ook was... zo een zoet, naar snoepjes en koekjes ruikend winkeltje... en Jade en ik gingen helemaal Lossssss IMG_6561IMG_6562 could...not...resist...any...longer

Uiteraard ook nog naar supermarkt geweest en naar beroemde Kmart (weet niet wat daar zo boeiend aan was, maar ok) IMG_6563IMG_6559 Jade was in iedere geval erg blij...

Nog even een ijsje gepakt bij een veeeel te zoete en gekleurde tent.... men! Wat verkopen ze hier slecht eten!!! IMG_6564IMG_6568IMG_6574 hmmmmm..... very berry ijs....

Onderweg naar huis nog wat fotootjes gemaakt... was weer een fijne wandeling. IMG_6577 Jade zag hier een beer in en moest het toch echt met jullie delen... IMG_6555IMG_6573 Zomaar... omdat ik de combi zo appart vind.

Dreigende lucht kwam er aan, we moest nu toch maar eens beetje vaart maken met lopen. IMG_6575IMG_6580IMG_6578 Herfst en lente liggen hier heel dicht bij elkaar... beetje winter er doorheen IMG_6582

Eindelijk ... onze straat gevonden... IMG_6579

Moe maar voldaan, samen in bad gegaan...en toen was het pas 14 uur ... hahaha... lekker nog de hele middag in en om het huis gespeeld en gelopen...en ook nog een plaatselijke rugby wedstrijd mee gepikt. Hard om te zien hoor... niet mijn sport IMG_6590IMG_6592IMG_6585 Jade vondt het wel wat..... IMG_6586IMG_6589... Was een super relaxt dagje.... laatste hele dagje.... voelt zo dubbel... ben blij maar ook blij....

Wat een reis, wat een ervaring, kan niet geloven dat het morgen klaar is en we weer naar de andere kant van de wereld gaan vliegen...pfff...

Ohja, die tickets uitprinten is gelukt ... natuurlijk ;)