Def. bye bye NZ.. dank voor je alles

17 augustus 2017 - Schiphol, Nederland

En daar is ie dan toch echt... de laatste dag... niet een hele dag, maar om 10 uur moeten we het appartement uit en om 17 uur kunnen we pas inchecken bij de airplain. Dus wat time to kill...

Eerst met de taxi naar de airport om de koffers daar te dumpen..ehm opslaan. In de buurt van de airport was een Antarctica Center, een soort interactief museum over Antarctica. Een nadeeltje; het was koud buiten, het regende pijpenstelen en het was toch niet zo heel erg dichtbij..

Maar gelukkig zijn Jade en ik niet van suiker!

Het center was erg leuk, spannend en tijd dodend :)

IMG_6610 IMG_6630​  IMG_6611 ​

Na een paar uur was ik er wel klaar mee en de tijd van boarding kwam ook dichterbij, al wilde ik het liefste de bus pakken naar Newbridgeplace en ons 'gewone' leventje oppakken... geen vliegtuigen, geen 3 keer stijgen en landen, wel Nieuw Zealand.

Maar ja, toen kwam de tijd toch om het center te verlaten en weer richting de airport te lopen.... Kou, regen en extraatje; wind...

Wederom; Wij zijn niet van suiker!

Het waren lange vluchten, vermoeiend als wat, maar we zijn goed verzorgd tijdens de vluchten; vijf keer per vlucht eten, drie knuffels voor Jade. De vlucht viel mij zwaarder dan de heenreis. Jade vond alles leuk gelukkig. Vooral het stijgen en de turbulentie .... Ze zei elke keer 'Wieeeeeeeeeee'  Heerlijk hoe zij de vluchten heeft ervaren.

Het rare was dat we van CHC tot aan Dubai alleen maar in het donker hebben gevlogen. We vlogen met de nacht mee...  Jade merkte het ook op na een aantal uren en vroeg of het nog wel ooit ochtend ging worden. Terwijl we om 1 of 3 uur snachts aan kwamen in Dubai, was het ineens 7 uur in de ochtend... ehm, allemaal erg verwarrend.

Toen we uiteindelijk landde op Schiphol, onze koffers hadden en door de schuifdeuren liepen, was daar een heel fijn wederzien van familie

Dank jullie allen voor het volgen van onze reis. Wij hebben genoten, gaan alweer sparen om over drie jaar weer te gaan :)

Dank, Nieuw Zealand voor je gastvrijheid, je schoonheid, je relaxtheid.

Dank lieve Yolanda, Roland, Mosel, Ashwyn, Veronica, Kelvin en Kimberly voor jullie goede zorgen, warmte en openheid...

1. Emmie campfens:
    17 augustus 2017
    Was een heel goede reisplanning Margo...goede en fijne herinneringen.....xxxmm
  2. Yolanda Storm:
    It was a pleasure to have you here. You are always welcome, as are any other family from Holland. We look forward to seeing you again in 3 years. Love and hugs
  3. Maurice:
    17 augustus 2017
    Het was leuk om jullie te volgen. Je hebt mij niet een keer gezien, die man in die lange regenjas die telkens zo'n 50 meter achter jullie van schaduw naar schaduw glipte.
  4. Emmie campfens:
    Dank je Margo voor alle blogs met zoveel fotoos xxxxmm
  5. Emmie campfens:
    17 augustus 2017
    Yolanda and Veronica thank you so much for the hospitality and warm welcome you have given to my daughter and granddaughter. Thank you! With regards from emmie campfens xxxx
  6. Emmie campfens:
    I'm happy I have them back.....